Wednesday, August 31, 2011

GIVEAWAY!!

STICKY ENTRY TILL 31.08.2011
SCROLL DOWN FOR MORE ENTRY..

AKU ADA WAT GIVEAWAY.. TP BKN KAT SINI BEB.. KAT Kasih Online Shop..
SO, KALO KORANG BERMINAT LEH LA JOIN YEK.. Giveaway ni bersempena datangnya Ramadhan n Ulangtahun Perkahwinan aku n en suami pada 24.08 neh.. hehehe.. hadiah menarik tau!!

KLIK KT LINK DI BAWAH NI KALO NAK JOIN..hehe


so, kalo korang berminat leh la join.. saya akan pilih pemenang berdasarkan entri yang memberi tips n cadangan yang paling membina.. hehe
ada 2 peserta yang bertuah nanti n akan menerima...
1pcs shawl + 2pcs cotton brooch utk setiap pemenang

n hadiah misteri akan turut diterima peserta yang terpilih sekiranya korang like fanpage kasih online shop di fesbuk.. hehehe..ape hadiah misteri?? ne leh bagitau.. kalo x, x misteri la..

saya akan upload gambaq hadiah lam entri berikutnya disebabkan komputer neh xleh nak baca pendrive saya..hehe.. sekiranya ada sambutan, saya mungkin akan pilih lebih pemenang kot..hehe..ape2 kite tgk ek..

TARIKH PENYERTAAN UNTUK GIVEAWAY NI BERMULA DARI
12 JULAI 2011 SEHINGGA 24 OGOS 2011..

JOIN NOW!! N WAR2 KPD KWN2 YE..THANKS

No comments:

Post a Comment