Wednesday, July 6, 2011

Fenin..

Bosan2 duk kat opis skangkang biawak neh aku gatal tgn nak menaip entri..ekeke..padahal laporan bulanan dok siap agi tuh..menimbun surat kawalan aku kne update lam laporan..wakaka..bos n en hasan tadak..so aku mule la ase malas..smlm ada dua cite aku nak ulas..haha..
ptame..
family flushie aku dh sampai..thanks bbk..hehe..sume comel2, leh wat pelok..sori la en suami awk peluk je la flushie awk tuh..jgn nk gatal peluk den g..ada 4 halangan skg..auni +flushie auni, atul + flushie atul n last skali flushie aku.wahahaha..sonok2..penuh tilam..hehe..
moh layan gambar auni n adik die ngn flushie tuh..
atul ngn flushie eh..hehe

auni ngn flushie adik eh.. mane flushie auni?? tuh, wat lapik pale die.. sume flushie die yg punye..tamak tol bdk ni..ikut prangai sape lah tu...
sonok sgt2 bila barang dh sampai.. apatah lg bile dh lama duk tunggu kan? hehe..
tambah sonok bile p umah pengasuh tgk evamatik mat dr zura zari gk dh sampai umah pengasuh anak aku.. cantik je tbentang kat ruang tamu umah kak ros.. anak2 tgolek baik punye atas tuh.. sonok sume nye..hehe..aku pn sonok gak..
tp yg x seronok nya bila....

"jah.. kepala anak ko tuh bdarah kit siang td.. jatuh tkena bucu meja.. "
adoyai.. cian anak aku.. tp atul mmg..degil, xreti duk diam.. mmg lasak..kn dh kena..
aku xda salahkan pengasuh aku, anak aku mmg lasak..
tp simpati gak aku nengok pale die bengkak plus ada kesan lecet n darah g..cian anak mak..


No comments:

Post a Comment