Friday, June 3, 2011

AUNI'S 3RD BIRTHDAY PRESENT

TADAAAA.....
pool with ladder..
already buy it..just nk tunggu brg sampai..
msti auni suka.. mak auni pn suka ni..hehe
xsabar nak nunggu tgk auni main lam kolam ni..yieeehaaaa..
kalo mak auni leh masuk gak, mak auni pn nak follow.....tp mslh mak auni takut masuk sblh kaki je pool tu meletop..wakakaka...oleh kerana ayah auni main ngelat belikan awal2 beskal utk auni (wlpn die tau auni xreti nak kayuh beskal lg..n beskal yg mak auni beli wktu auni umur 18 bln dlu pn auni lum pass lg nak kayuh) maka tepakse lah mak auni pk mende lain.. sonok auni nti ekeke...
Mini Playground dh dpt..
Mini Pool with ladder pn dh dpt..
ehehehe.. suke2..dulu mak auni xde merase sume ni..so mak auni nak anak2 mak auni dpt kegembiraan sikit..sbb kalo nak g swimming pool kang mahal..xpelah nak..mak korban le utk ko..
mak harap..auni jd anak yg solehah, hormat mak ngn ayah, hormat tok ma n mak sedara n ayah sedara korang...jgn tinggi suara ngn org tua (kalo x kena la korang yo).. jgn lupe kan mak ayah bile besar nanti..jdlah org berguna n pandai.. mak x harapkan anak2 mak jd org kaya..tp cukuplah kalo anak2 mak sihat, n bersatu selamanye..xmo gadoh2 ye nak..hehe...

DTW cptlah sampaikan packaging ku..ekekeke...

No comments:

Post a Comment