Wednesday, May 18, 2011

SPECIAL GIVEAWAY!!

SPECIAL GIVEAWAY dr NIZACRAFT

Entry ni dibuat untuk join GA yg dibuat oleh nizacraft. nk join klik la nizacraft tu ye..hehe..antara syarat2 join aku kne wat entry spesel sal ma or aku sbg seorg mak.. so pendek cite aku cite sal dua2..sngkan..

Ma aku seorang yang tabah.. membesarkan anak seramai 8org selepas ketiadaan arwah ayah.. sejak kecik kami mmg bkn dr kuarge yg berada..jadi, dr kecik ma wat mcm2 keja nak besarkan kteorg.. besar jasa ma pd kami adik bradik..smpai skg, ma masih bersusah payah di kampung menjaga abangku yg sakit.. kesian ma, dr muda smpai la skg masih bersusah payah.. Ma kalo bleh die nak penuhi sume keinginan anak2.. smpai skg masih cmtu.. kalo blk kg, kalo bleh sume mende die nak suh aku wat balik sini.. sama gak kalo adik2 nak mai umah aku, sume mende nak di kirimnye.. kdg2 tkeluar gak ayat "kerusi meja xnak kirim ke ma..." hehe..x bersyukur kn? Sesungguhnya aku rs amat bertuah sbb ada ibu yg penyayang.. korang mesti jeles kalo tgk kteorg ngn ma kteorg..huhu... speselkan? ma mmg sporting, tp satu klemahan ma.. bile tgk cite tu emo lbh...ayooo.pening aku!!

Bila dh brkeluarga n aku skg mempunyai dua org puteri..baru aku fhm perasaan seorg ibu.. Perasaan dr mula mendapat berita mengandung, pengalaman mengandung, bersalin n pertama kali menatap wajah anak2 tidak dpt aku terangkan perasaan aku.. Pertama kali menatap wajah anak2 aku mengalirkan airmata..Gembira sbb anak2 sihat n sempurna n selamat dilahirkan, dan takut.. takut sbb bile pk kan tanggungjawab besar yg bakal aku pikul sbg seorg ibu..huhu.. skg ni anak sulung dh 3thn bln 6 ni, yg bongsu bakal 1thn bln 09 ni.. baru aku tau susah nye nak besarkan anak.. alahai.. kdg2 hilang gak sabar aku.. hampir2 naik tangan juga..tp alhamdulillah..masih lg bleh bertahan, takat cubit sikit bleh la..ALHAMDULILLAH.. kurniaan Allah kpd aku ni aku akan jaga betul2..setelah 2kali gugur kandungan sblm2 itu..hehe

hurm.. tu la serba sedikit (pdhal berdikit2) huhu.. so, dengan rasminye saya join ye...Hope bertuahla..dpt adiah kt bwh tu..leh bg kat ma..huhu..





SO, KALO KORANG NAK JOIN..KLIK SINI YE.. KALO NAK MEMBELI BELAH PN OK GAK.. BRG2 DIE CANTIK TAU... huhu

1 comment: