Wednesday, May 18, 2011

PELIK!!!

18.05.2011

Assalamualaikum..

Tgh2 mlm ni aku xtido g sbb menunggu c auni ni tido..susah tul die nak lena malam ni..huuu~~~ adik die dh 2x dh bangun..besok ayah die nak balik tu agaknye die x mau tido..
Tapak tangan sblh kanan aku ni asyik gatal je..nape ek..nk dpt duit ke?huhu..ase cm nak kuar duit ade la besok..huhu
nak wat payment kat buttoncraft n tlg sorang kwn ni bayarkan dulu tudung yg die nak..huhu... plus nak bagi my lil sis yg jual kek coklat mini dia..aku tlg jual kt opis..ne tau laku kn? ape salahnye tolong adik sndiri...org lain leh aku tlg walau xpnh bersua muka..ini kan pulak darah daging sndiri..lahir dr rahim yg sama..huhu..
esok keja, ase cm malas je...huhu.... seronok tgk telatah auni n atul hari ni.. rabiatul dh berani lps tangan bile berdiri..cpt gak perkembangan die..baru nak masuk 8bln dh leh berdiri dh..tp yg xtahan die lasak x ingat.. plus lak ngan kakak die..aku ase aku jadik tarzan je lately..asyik menjerit2 je..aku letih tgk aku jerit2, ni kan anak2..huhu.. malas la nak bebel banyak2..kering air liur aku, letih lak tangan nak menaip..huhu..padahal aku ni mmg pmalas pn..(sedar diri upenye)..k lah, nk pure2 tdo dulu..kang smpai besok xtdo nk tunggu c auni ni..huhu.. babaii

No comments:

Post a Comment