Thursday, April 28, 2011

28.04.2011

SALAM..
akhir2 ni aku rasa bosan nak keja..ntahla..tp alhamdulillah aku masih mampu menyiapkan setiap kerja yg telah diamanahkan oleh jabatan n boss.. biasalah kt daerah keja melambak2..tp aku masih sempat curik2 meniaga bila ada masa lapang..x salah kan? aku bkn mengabaikan tugas pom..hehe..
Hari ni aku rasa kecewa kit..SEBAB?? biarlah hanya Allah dan aku yg tahu.. biasalah manusia kan? cabaran tu tetap ada.. dugaan itu akan tetap mendatang.. Kalo idup xda cabaran, dugaan..itu bknla kehidupan..bezanya, mcmana kite hadapi setiap dugaan yg mendatang tu.. Berdoalah.. semoga Allah bersama kita.. Permudahkan hidup kita..
Walau ape pun..aku tetap bersyukur, sbbnye keluarga aku banyak bg dorongan pd aku.. Pd En Suami, Terima Kasih banyak2.. Pd Kakak2 aku, pd Adik2 aku.. koranglah yg terbaik.. Susah nak dpt famili mcm kite.. Semoga kite tetap bahagia seperti ini utk selama2nya.. AMIN..
hehehe.. AKU?? walau pun aku KECEWA hr ni, tp aku masih leh senyum..cume aku lbh banyak urus diri aku je.. opis, opis nye cite.. umah, aku lupekan kisah luar pd umah.. masa dirumah adalah utk keluarga..mmg khas utk mereka..lupakan yg lain..so far, aku masih leh bertahan ngn prinsip yg aku pegang..kisah luar rumah aku xbwk2 kedalam umah.. ALHAMDULILLAH!! malas la plak nak menaip.. aku nak siapkan kroje yg masih lum siap.. lain kali smbung..ekeke..pd yg ikhlas TERIMA KASIH.. pd yg poyo?? LANTAK LU LA BEB!! hehehe

No comments:

Post a Comment