Friday, April 15, 2011

15.04.2011
4.06 ptg..

Dh bape hari aku x online sini ek..lupe dah..tu lah..banyak sgt tmpt ko nk online..padan muke aku..
3 hari berkursus di Sg Udang hr tu mmg seksa, kalo 5 hari..mau meletup agaknye..melecet-lecet bebek atul punye ni (bak kata auni ler..) kesian aku..dsbbkan sakit yg sedikit n malas yg banyak maka dgn sndirinye aku umumkan aku cuti smlm dgn bangganye...(cari pasal le ni)..hehe
ingat duk umah leh rehat..tp dua anak ku itu tlh brpakat2 dlm bahasa nya yg tidak aku fahami utk mendera aku...bangun sikit je, dh c kecik tu melalak.. yg kakak tu lak asyik melompat je..sikit g nak pijak perut adik die..kalo terpijak cmne?? masak aku nak mmbasuh aiskrim ijau yg kuar tu karang.ekekeke...

tp bila hr ni masuk pejabat.. ya ampun..angin malas dtg bganda2..bosan gile..dh la besok nak cuti..tu la aku btambah malas tu.. ni sume sbb cuti la ni.. kalo x, xda la aku malas cmni (padahal mmg slalu malas pom).. cik padil pn tadak kt umah nak nulung aku smlm..balik pn dh lambat..bile smpai letih smcm je..aku nk mintak tulun pn dh malas,...kang die jwb..tulun..tulun.. bikin hot aku je.. kang x pasal2 ada je org kne pijak ngn aku.. hehehe (slalu sgt sbut smpai auni pn dh pandai ckp.. 'mak, ayah kacau auni.. nti blk, mak pijak ayah smpai penyet..')ekekeke....

dh la..malas dh nk merapu..aku dlm proses nak slimkan pipi ni,, dh 20 kali rotate mngunyah cekodok pisang plus cekodok pedas ni...ada lg 5 bijik cek molek aku kne kunyah utk mlengkapkan proses penyeliman aku..ehehehe.. k lah, dh la baca tu..aku malas nak taip dh neh..tuan banun dh jeling2 maut tu..kang d carutnye aku..akakaka..sori tuan..eleh, die bkn tau pn..sape pecah rahsia aku pijak gak..aku x kira..hehehe..adios.....

No comments:

Post a Comment